Posted by : Unknown Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012


Η Ελένη Φουρέιρα αν και συνηθίζει να μην μιλά για τα προσωπικά της φαίνεται πως αυτή τη φορά ανοίγει την  καρδιά της στο περιοδικό <<ΟΚ!>> και μιλά για τη σχέση της καθώς και γενικά για την απιστία!


«Είμαι πολύ καλά, είμαι ευτυχισμένη. Η σχέση μου είναι ακόμα στην αρχή, αλλά με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Δεν τον ζηλεύω. Ο αγαπημένος μου έχει πολλά θετικά στοιχεία, είναι πολύ συνεσταλμένος και ώριμος».
Η ίδια συνέχισε μιλώντας για την απιστία:
«Έχω απατήσει κι έχω απατηθεί. Δεν το έχω ανακαλύψει εγώ η ίδια, αλλά το έχω καταλάβει και το ένστικτό μου δεν πέφτει έξω. Δεν δικαιολογώ την απιστία, αλλά, αν ήξερα ότι δεν γίνεται με την καρδιά και το μυαλό, θα τη συγχωρούσα>>.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Σχετικές ειδήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη

Συνολικές προβολές σελίδας


 
Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flag Counter

- Copyright © Coutsobolistas -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -