Posted by : Unknown Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013


Η όμορφη παρουσιάστρια Λάουρα Νάργες ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Μαρίας Μπεκατώρου! Η ίδια μίλησε για την μελαγχολία της, το σώμα που απέκτησε μετά το dancing αλλά και τους νέους της επαγγελματικούς προσανατολισμούς!

Μάλιστα η Λάουρα δηλώνει : Το Dancing μου άλλαξε μέχρι και το περπάτημα μου. Περπατάω πια πιο γυναικεία... Δεν έχασα ούτε ένα κιλό, αλλά "μάζεψα" πολύ! Έχω φτιάξει τρεισήμισι κοιλιακούς για τους οποίους είμαι πολύ περήφανη!

Επιπλέον όπως δήλωσε σκέφτεται πλέον να βγάλει δίπλωμα στο λάτιν, ώστε στο μέλλον να γίνει και καθηγήτρια χορού και να ξεκινήσει μπαλέτο!

Τέλος αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν ήρθε στην Ελλάδα και πώς αυτές την έριξαν ψυχολογικά :Όταν ήρθα στην Ελλάδα έκλαιγα συνέχεια, ήμουνα για τέσσερις μήνες σε μελαγχολία... Πλέον έχω μάθει να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Σχετικές ειδήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη

Συνολικές προβολές σελίδας


 
Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flag Counter

- Copyright © Coutsobolistas -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -