Posted by : Unknown Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012


Η Ελένη Φουρέϊρα σε συνέντευξη της στο περιοδικό απαντάει στις φήμες που την θέλουν να κατάγεται από την Αλβανία! Μάλιστα όταν καλέστηκε να σχολιάσει την δήλωση του Αλβανού τραγουδιστή Ντέβις Τζεράχου εκείνη είπε:

«Δεν έχω ακούσει τη συγκεκριμένη δήλωση για να μπορώ να την κρίνω. Αλλά και να την είχα, πάλι δεν θα την έκρινα, από τη στιγμή που έχουμε δημοκρατία ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει και να κάνει ότι θέλει. Εγώ δεν θα έλεγα ποτέ κάτι για έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω. Για' μένα το μόνο που έχει σημασία είναι τι άνθρωπος είναι η Ελένη. Αυτό είναι που μου έμαθαν οι γονείς μου, και αυτό που προσπαθώ πάντα είναι να φέρομαι καλά στους συνανθρώπους μου και να τους προσφέρω καλοσύνη. Για 'μένα το μόνο που έχει σημασία είναι αν αρέσει αυτό που κάνω. Ότι και να πουν, αυτό που κρατάω είναι ότι όταν έκανα την παρουσίαση του νέου μου δίσκου υπήρχαν χιλιάδες παιδιά που χόρευαν και τραγουδούσαν και μου έδειχναν με κάθε τρόπο ότι τους αρέσει αυτό που τους προσφέρω».



Η τραγουδίστρια έδειξε ότι δεν την ενδιαφέρουν τι λένε οι κακές οι γλώσσες και ότι είναι προσηλωμένη στη δουλεία της!

Πηγή: to-mati.gr

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Σχετικές ειδήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη

Συνολικές προβολές σελίδας


 
Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flag Counter

- Copyright © Coutsobolistas -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -